Toyota ciągle najcenniejsza

Toyota ciągle najcenniejsza
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Jak wynika z raportu Interbrand „Best Global Brands 2013”, Toyota po raz kolejny z rzędu została uznana najbardziej wartościową marką motoryzacyjną na świecie. Z wartością 35,4 mld USD Toyota znalazła się także na 10. miejscu najcenniejszych globalnych marek (pierwsza trójka to: Apple /98,3 mld USD, Google / 93,3 mld USD i Coca-Cola / 79,2 mld USD).

2013 jest kolejnym z rzędu rokiem, w którym Toyota pozostaje najcenniejszą marką motoryzacyjną. Jej wartość wzrosła względem zeszłego roku o 17%, do poziomu 35,4 mld USD. Za Toyotą w zestawieniu najbardziej wartościowych moto-marek uplasowały się: Mercedes (31,9 mld USD /+6%), BMW (31,8 mld USD /+10%), Honda (18,5 mld USD /+7%), Volkswagen (11,1 mld USD /+20%), Ford (9,2 mld USD /+15%), Hyundai (9 mld USD /+20%) i Audi (7,7 mld USD /+8%). W pierwszej setce najcenniejszych marek globalnie znalazły się jeszcze: Porsche, Nissan, John Deere, Kia, Chevrolet, Harley Davidson i Ferrari.

Interbrand w komentarzu dotyczącym Toyoty podkreśla skuteczność firmy w opanowaniu wyzwań 2010 i 2011 roku, co pozwoliło koncernowi odzyskać pozycję globalnego lidera sprzedaży i produkcji samochodów.

źródło: Interbrand
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Toyota ciągle najcenniejsza

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!