W pierwszym półroczu 2011 r. sprzedaż koncernu w Europie wyniosła 425 639 samochodów (Toyota i Lexus łącznie). Sprzedaż aut marki Toyota wzrosła o 3% do poziomu 403 656 szt.Czas oczekiwania na dostarczenie samochodu wrócił do stanu sprzed trzęsienia ziemi w Japonii.
Jak powiedział Didier Leroy, prezydent Toyota Motor Europe: - Z radością odnotowujemy pozytywne informacje o dobrym wyniku sprzedaży w pierwszej połowie 2011 r., który osiągnęliśmy przede wszystkim w wyniku bardzo mocnego pierwszego kwartału. Tendencja wzrostowa Toyoty, którą obserwujemy obecnie w Europie, jest konsekwencją silnej oferty produktowej, w szczególności samochodów hybrydowych. Duch walki i wytrwałości, który cechuje naszą firmę zarówno globalnie jak i w Europie, pozwolił nam ponadto przezwyciężyć trudności, które mieliśmy w wyniku tragicznego trzęsienia ziemi w Japonii.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Toyota odrabia straty w Europie