Toyota w Polsce za droga? Ma być taniej

Toyota w Polsce za droga? Ma być taniej
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Połączenie specjalnych opcji wyposażenia i obniżonych cen ma pozwolić Toyocie otworzyć się na nowe grupy klientów w Polsce. Koncern nie planuje w bliżej określonym czasie wprowadzenia marki niskokosztowej, a więc najprawdopodobniej właśnie wprowadzana linia Sprint ma być ma być magnesem dla potencjalnych odbiorców, atrakcyjniejszym nawet niż oferta wyprzedażową "starego" rocznika.

Z początkiem kwietnia Toyota rozpoczęła akcję Sprint, zwiększającą dostępność modeli Yaris, Auris i RAV4 dla nowych grup odbiorców. Specjalne wersje Sprint wyróżniają się wyposażeniem dopasowanym do potrzeb odbiorców w segmencie B, C i SUV, oraz obniżonymi cenami.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Toyota w Polsce za droga? Ma być taniej

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!