Transsystem ruszył na parkiet

Transsystem ruszył na parkiet
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Transsystem, producent systemów transportu technologicznego dla największych światowych koncernów, w 2008 roku planuje wejść na Giełdę Papierów Wartościowych.

- To jeden z głównych celów na nadchodzący rok - potwierdził "Rzeczpospolitej", Stanisław Sroka, prezes i współwłaściciel przedsiębiorstwa w Woli Dalszej k. Łańcuta. Szczegóły dotyczące oferty - także jej wielkości - mają być określone w nadchodzących tygodniach.

Guiełdowy debiut może być okazją do sprzedaży pakietu akcje przez inwestora Trannsystemu, fundusz private equity zarządany przez Krokus PE. Od maja tego roku jest on właścicielem 70% akcji firmy. Nie ujawniono wartości transakcji, jednak zgodnie ze strategią funduszu inwestuje on w jeden projekt od 3 do 15 mln euro. Kapitał przeznaczony będzie na rozbudowanie oddziału firmy w Niemczech i inwestycje w Polsce i na Ukrainie.

Pierwsze efekty już są. Kilkanaście milionów zł wartości ma pozyskany niedawno kontrakt na Ukrainie. Transsystem dostarcza wyposażenie do fabryki Skody.

Wśród realizowanych projektów jest także dostawa wypsażenia do fabryki Volkswagena w rosyjskiej Kałudze. Podkarpacka firma zarobi na nim kilkanaście mln zł. Możliwe, że niebawem dostanie kolejne zlecenie. W Kałudze powstaje centrum produkcji samochodów, a do VW mają dołączać kolejne koncerny. Dlatego w rosyjskiej miejscowości powstał kolejny oddział zagraniczny Trannsystemu, podobne funkcjonują już w Wielkiej Brytanii i Czechach. W Niemczech firma posiada oddział w Rodgau oraz biuro konstrukcyjne w Wolfsburgu.

Transsystem jest największym polskim producentem i dostawcą systemów transportu technologicznego oraz jednym z największych wytwórców stalowych konstrukcji wsporczych. Firma obsługuje klientów kompleksowo: od planu i projektu przez produkcję, po dostawę i montaż . Zajmuje się też pojedynczymi elementami i podzespołami.

Firma posiada obszerną listę renomowanych firm z Europy Zachodniej, z którymi współpracuje. Są to m.in. Eisenmann, Fredenhagen, Fata, Burener Maschinen Fabrik, Voest Alpine, Louis Schierholz, CFC, Krupp. Szacunek może budzić też lista obsłuzonych klientów - fabryk samochodów spod takich znaków jak: DaimlerChrysler, Audi, BMW, Daewoo (Żerań, Lublin), Fiat (Tychy), Ford, Opel (fabryka w Gliwicach), Seat, Volkswagen (Poznań) czy Volvo.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Transsystem ruszył na parkiet

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!