To ma być wóz wielofunkcyjny jak szwajcarski scyzoryk. W roku 30. jubileuszu pierwszego studyjnego Syncro, marka Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje koncepcyjny model TRISTAR - niespotykaną wcześniej kombinację wszystkich pożądanych cech aktualnej serii T. Zdolność do poruszania się po ekstremalnym terenie połączona z możliwościami transportu i załadunku czynią projekt odpowiednią propozycją jako samochód usługowy, transportowy lub auto dla surferów.
Masywny samochód skrzyniowy z Extended Cab, orurowaniem nad skrzynią i krótkim rozstawem osi dysponuje stałym napędem na wszystkie koła z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego tylnej osi i podwyższonym o 30 mm zawieszeniem. Odpowiednio do nazwy, styliści stworzyli nowy, a ale znany język formy: ostre linie otaczające nadwozie, diodowe reflektory i zmodyfikowany układ przedniej części nadwozia sprawiają, że studyjne auto wygląda na masywne i szerokie. Monolityczna deska rozdzielcza pod względem formy i funkcjonalnej prostoty przypomina wczesne modele Volkswagena Ogórka. Ładunek można ułożyć na dwóch oddzielonych od siebie płaszczyznach: pod skrzynią, na której umieszczone jest koło zapasowe z oponą z grubym bieżnikiem, znajduje się duża, hermetycznie zamykana szuflada. Kabina oprócz obracanych przednich foteli posiada uchwyt na 20-calowy tablet, a także systemy nagłaśniające i umożliwiające prowadzenie videokonferencji. Pomyślano również o..... ciśnieniowym ekspresie do kawy.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.