Produkowany w zakładach Fiat Auto Poland w Tychach model Panda ma już 6 lat. Sprzedano w tym czasie 1,5 mln egzemplarzy tego modelu, głównie na eksport.
Od przyszłego roku w gamie Pandy pojawią się takie elementy jak nowa kolorystyka, zmieniona osłona chłodnicy i lusterka. Będzie też najprawdopodobniej nowy silnik 1.2 (69 KM, 113 g CO2/km) spełniający Euro 5. Obecnie Panda produkowana jest z czterema silnikami - trzema benzynowymi: 1.1 (54 KM); 1.2 (60 KM); 1.4 (100 KM) oraz oszczędnym i ekologicznym dieslem 1.3 MultiJet (70 KM). W ofercie występuje także wersja Panda Natural Power na gaz ziemny oraz wersja GPL na gaz propan-butan. Panda może być wyposażona w manualną skrzynię biegów lub automatyczną typu Dualogic. Auto jest także jedynym modelem w segmencie A, który może mieć napęd na cztery koła - występuje on w wersjach Climbing lub Cross. Z kolei wersja Pandy Eco podkreśla wagę, jaką marka przywiązuje do poszanowania środowiska. W minionych 6 latach pojawiło się kilka serii specjalnych, jak m.in. Alessi, Monster, Mamy.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Trzeba odświeżyć Pandę