Spółka Fiat Auto Poland powiadomiła Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, że niektóre egzemplarze modelu Doblo (wyprodukowane w Turcji w Zakładzie Bursa w okresie od września 2009 do lutego 2010) mogą stwarzać zagrożenie.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest:
108 samochodów Fiat Doblo Panorama o zakresach numerów VIN: od ZFA 26300008000920 do ZFA 26300008004999 oraz od ZFA 26300009000500 do ZFA 26300009006875, a także 179 samochodów Doblo Cargo o zakresach VIN: od ZFA 26300008000360 do ZFA 26300008004996 i od ZFA 26300009000504 do ZFA 26300009007020.
Kłopoty z układem kierowniczym mogą dotyczyć też kilku egzemplarzy Fiat Panda (wyprodukowane w Tychach w czerwcu 2010). Polski dystrybutor poinformował, że w niektórych egzemplarzach tego modelu możliwe jest poluzowanie mocowania wałka kolumny kierowniczej, a w konsekwencji, podniesienie poziomu hałasu wydawanego przez te części, w ekstremalnych przypadkach nawet trudność w utrzymaniu prawidłowego toru jazdy.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 8 egzemplarzy Fiat Panda, o numerach VIN: ZFA16900001754502, ZFA16900001754078, ZFA16900001754076, ZFA16900001755272, ZFA16900001755420, ZFA16900001754267, ZFA16900001754007, ZFA16900001754804.
Fiat Auto Poland SA poinformowała UOKiK, że posiadacze pojazdów objętych kampanią, zostaną powiadomieni listownie o problemie oraz zaproszeni do ASO na bezpłatną kontrolę i ewentualną naprawę.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Trzeba sprawdzić układ kierowniczy w niektórych doblo i pandach