BMW Polska zakończyła siódmy rok działalności na polskim rynku. Po raz pierwszy została przekroczona liczba 5 000 sprzedanych sztuk łącznie BMW i MINI. Auta BMW osiągnęły również największą dynamikę sprzedaży z wszystkich niemieckich producentów aut. Wzrost sprzedaży dla tej marki wyniósł 16,6%, Mini - 4,9%, a motocykli ponad 13%. Sprzedaż wszystkich pojazdów koncernu w Polsce wzrosła o 15,5%.
Szef BMW Polska Andreas Biehler nie kryje zadowolenia z wyników: - Wygląda na to, że polscy konsumenci coraz częściej decydują się na kupno naszych aut. Jesteśmy najszybciej rosnącą firmą segmentu Premium. Z przyjemnością mogę stwierdzić, że wszystkie wprowadzone przez nas ostatnio nowe modele, takie jak BMW X6, BMW serii 7, BMW Z4, czy BMW X1 zostały bardzo dobrze przyjęte i szybko zadomowiły się na polskim rynku, toteż patrzymy ze spokojem na rok 2010, kiedy wprowadzamy nowe modele serii, które cieszą się nieustającą popularnością wśród Polaków, takich jak BMW serii 5 i BMW X3, odświeżone BMW X5 i BMW serii 3 Coupe i Cabrio. Jest to również rok premiery całkowicie nowego MINI Crossover z napędem na cztery koła. Jesteśmy przekonani, ze wszystkie te modele będą sukcesem na polskim rynku. Rozbudowujemy również i modernizujemy sieć dealerską. Z mapy Polski znikają powoli białe plamy tam gdzie nie jesteśmy obecni. Powinno się to przyczynić do dalszego wzrostu sprzedaży. Przewidujemy, ze przyszły rok będzie korzystny dla BMW Polska.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Udany rok dla BMW w Polsce