Wszystkie Amaroki z podwójną kabiną, na rynek europejski i rosyjski, od końca czerwca są produkowane w Hanowerze. Wraz z rozpoczęciem produkcji w zakładzie Stöcken, do Amaroka wprowadzonych zostało nieco modyfikacji. Należą do nich mocniejsze silniki, zwiększone obciążenie haka holowniczego, rozwiązania praktyczne oraz przedłużona gwarancja na blachy nadwozia.
Amarok jest teraz mocniejszy, moc silnika BiTurbo TDI w modelach z manualną skrzynią biegów została zwiększona ze 163 do 180 KM, czyli jest taka sama, jak w wariancie z automatyczną przekładnią. Pakiet BlueMotion Technology będzie oferowany także dla wariantów 122 i 180 KM z manualną skrzynią biegów i napędem na tylną oś lub stałym napędem na wszystkie koła. Znana z serii T5, Caddy i Craftera kombinacja funkcji Start-Stop, odzyskiwania energii hamowania (rekuperacja) i opon zoptymalizowanych pod kątem oporów toczenia ma pozwalać zaoszczędzić 0,5 l paliwa na 100 km. Amarok w swojej najoszczędniejszej wersji (122 KM z napędem na tylną oś) wg deklaracji zużywa niecałe 7 l oleju napędowego na 100 km, a emisja CO2 to 179 g/km.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volkswagen Amarok ze zmianami w wersji "hanowerskiej"