W 2008 r. sprzedaż nowych aut została zdeterminowana przez wahania kursowe oraz kryzys gospodarczy. Mimo to Volkswagen zanotował w Polsce wzrost sprzedaży o 15,81%. Zyskując kolejnych klientów zwiększył udział w rynku do 7,4%.
Rok 2008 był trudny dla branży motoryzacyjnej. Duże wahania kursu złotego w stosunku do euro wprowadziły zamieszanie na rynku i w cennikach wielu producentów. W październiku globalna sytuacja całej branży mocno się pogorszyła z powodu pogłębiającego się kryzysu gospodarczego. Mimo tych trudności Volkswagen w Polsce zanotował wzrost sprzedaży nowych samochodów o 15,8%. Jest to największy przyrost wśród marek zajmujących czołowe pięć miejsc w rankingu sprzedaży w Polsce. Od 2003 r. Volkswagen nieustannie umacnia swoją pozycję zwiększając udział w rynku. W ub.roku wyniósł on 7,4%.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volkswagen i jego miejsce na polskim rynku