W Wolfsburgu, wręczono dyplomy Volkswagen 74. absolwentom International Training Center. Wśród nich znalazło się 12. Polaków.
Na całym świecie auta z logo VW sprzedaje ponad 30 000 osób. International Training Center Volkswagena to globalny program podnoszenia kwalifikacji pracowników w celu stałej poprawy jakości opieki nad klientem. Program został wprowadzony już w 60. krajach.
Droga do uzyskania dyplomu Volkswagena prowadzi przez wiele etapów. Najpierw konieczne jest wykazanie swoich predyspozycji do sprzedaży w Assesment Center. Następnie kandydaci przechodzą 15-dniowe szkolenie podstawowe, podczas którego rozwijane są kompetencje sprzedawcy i przekazywana szczegółowa wiedza o palecie modeli. Kolejnym punktem jest szkolenie dotyczące współpracy z obecnymi klientami i pozyskiwania nowych. Warunkiem uzyskania dyplomu Volkswagena są ponadprzeciętne wyniki sprzedaży przez 2 lata. Wśród nagrodzonych dealerów znalazło się, 12 polskich przedstawicieli VW: Augustyniak - Wątarski (Włocławek), Artur Bęben - Gabło (Krosno), Piotr Bromilski - Król-Knapik (Rzeszów), Zbigniew Drzewiński - Auto Viva (Warszawa), Wojciech Grabowski - Auto-Special (Nowy Sącz), Mariola Malec - Wojtanowicz (Wrocław), Piotr Matyszok - Lellek (Opole), Emilia Piekoś - Autoweber (Zduńska Wola), Maciej Rokicki - Groblewski (Gdańsk), Monika Sajnug - Auto-Styl (Zielona Góra), Rafał Szewczyk - Kołacz-Łopiński (Szczecin), Jerzy Walczak - Bursiak (Łódź).