Adam Roguski został nowym dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej marki Volkswagen w Polsce. Obowiązki pełni od 1 sierpnia.
W 2004 roku rozpoczął pracę w Toyota Motor Poland początkowo na stanowisku wewnętrznego trenera, następnie objął funkcję eksperta ds. CRM, marketingu bezpośredniego i programów lojalnościowych.
Od 1 sierpnia Adam Roguski odpowiedzialny jest za rozwój sieci dealerskiej marki Volkswagen w Polsce, podlega bezpośrednio dyrektorowi marki Volkswagen Wojciechowi Tomaszkiewiczowi.
Antoni Chmiel, dotychczasowy dyrektor ds. rozwoju sieci dealerskiej w dziale Volkswagen Samochody Osobowe, objął stanowisko kierownika regionalnego ds. rozwoju sieci dealerskiej w Wolfsburgu.
Swoją karierę w strukturach firmy Antoni Chmiel rozpoczął w 1999 roku jako trener marki VW, podejmując kolejne wyzwania zawodowe, w zeszłym roku został dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej w dziale Volkswagen Samochody Osobowe. W Wolfsburgu odpowiedzialny będzie za rozwój sieci oraz jakość obsługi na rynkach polskim oraz holenderskim.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volkswagen z nowym dyrektorem ds. rozwoju sieci dealerskiej