Volvo Car Group i Ericsson nawiązują współpracę w zakresie usług internetowych w samochodach Volvo. Badania szwedzkiego producenta samochodów dotyczące przyzwyczajeń kierowców, wymogów bezpieczeństwa ruchu drogowego wraz z ekspertyzą technologiczną firmy Ericsson posłużą do precyzyjnego określenia i wyselekcjonowania oferowanych usług.
- Jesteśmy przekonani, że samochody w niedalekiej przyszłości obejmie ten sam poziom usług cyfrowych, do jakich nasi konsumenci są przyzwyczajeni w swoich domach lub w pracy. Jest to strategicznie ważna część inwestycji Volvo Cars, w której chcemy być liderem, powiedział Lex Kerssemakers, wiceprezes ds. strategii produktu i zarządzania linią pojazdów w Volvo Car Corporation.
Kierowca będzie mógł pobierać aplikacje, dokonywać rezerwacji usług on-line oraz komunikować się z innymi poprzez połączenie internetowe zbudowane na platformie usług firmy Ericsson.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo Cars i Ericsson nawiązują "internetową" współpracę