XVI Europejski Kongres Gospodarczy

Transform today, change tomorrow. Transformacja dla przyszłości.

7-9 MAJA 2024 • MIĘDZYNARODOWE CENTRUM KONGRESOWE W KATOWICACH

  • 18 dni
  • 20 godz
  • 40 min
  • 54 sek

Volvo namieszało w segmencie Premium

Volvo namieszało w segmencie Premium
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wg danych Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo Auto Polska w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało 2 762 egz. nowych samochodów. Pozwoliło to na zajęcie marce 1. miejsca w segmencie Premium, w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes.

Dane zaprezentowane przez CEP opierają się na rejestracji nowych pojazdów, zarówno samochodów osobowych, jak i tych z homologacją ciężarową, w pierwszych siedmiu miesiącach 2010. Od stycznia do lipca 2010 zarejestrowano 2 762 sztuki nowych aut skandynawskiej marki. Oznacza to 26% udział Volvo w segmencie Premium. W porównaniu do analogicznego okresu w ub.r. marka Volvo zanotowała wzrost rejestracji nowych pojazdów o prawie 8%.

- Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie Premium na poziomie 25%. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 r., ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60 - mówi Mariusz Nycz, dyr marketingu i PR w Volvo Auto Polska

Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50..
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Volvo namieszało w segmencie Premium

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!