Wg danych Centralnej Ewidencji Pojazdów MSWiA, Volvo Auto Polska w okresie od stycznia do lipca 2010, sprzedało 2 762 egz. nowych samochodów. Pozwoliło to na zajęcie marce 1. miejsca w segmencie Premium, w którego skład wchodzi także marka Audi, BMW i Mercedes.
- Bardzo nas cieszą informacje pochodzące z CEP-u. Prezentują one wyniki sprzedaży w oparciu o rejestrację tylko nowych samochodów. Tym bardziej jest to dla nas powód do dumy, gdyż po bardzo dobrym dla nas roku 2009 zakładaliśmy utrzymanie udziału sprzedaży w segmencie Premium na poziomie 25%. Z optymizmem zapatrujemy się, także na drugie półrocze 2010 r., ponieważ do sprzedaży wchodzi nowe Volvo S60 i V60 - mówi Mariusz Nycz, dyr marketingu i PR w Volvo Auto Polska
Volvo zanotowało wzrost sprzedaży na polskim rynku dzięki bardzo dobrym wynikom sprzedaży modelu XC60 oraz utrzymującej się wysokiej popularności modeli S40 i V50..
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo namieszało w segmencie Premium