W ramach rozwoju marki, Volvo nawiązało współpracę z firmą Mitsubishi. Efektem ma być nowa wersja systemu multimedialnego - Volvo Sensus.
Zadaniem Mitsubishi będzie opracowanie nowego systemu multimedialnego do przyszłej generacji samochodów Volvo. Mitsubishi dostarczy moduł centralny i będzie głównym dostawcą całego systemu Sensus. Układ steruje mediami, nawigacją oraz wybranymi ustawieniami samochodu. Dodatkowo będzie umożliwiał komunikację auta z cyfrowymi urządzeniami jak np. smartfon czy tablet.
- Pogłębiona współpraca z firmą Mitsubishi, która od wielu lat jest dostawcą podzespołów Volvo, umożliwi nam pełniejszą integrację w naszych samochodach funkcji multimedialnych. Mamy nadzieję, że to strategiczne partnerstwo wzmocni dodatkowo naszą pozycję na rynku, powiedział Stefan Jacoby, szef Volvo Car Corporation.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.