W 2013 roku zarejestrowano w Polsce 4 916 aut marki Volvo, co oznacza 6% wzrost w porównaniu do roku wcześniejszego. Wzrost nastąpił przede wszystkim w kanale detalicznym i flotowym. Najczęściej wybieranymi modelami marki były XC60 i V40.
Opisując perspektywy na 2014 rok, Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Auto Polska mówi: - Rok 2013 upłynął pod znakiem starych przepisów dotyczących odliczania VAT przy zakupie samochodów firmowych. Pod koniec roku zaczęliśmy zbierać zamówienia na auta z homologacją ciężarową, ale wszystkie rejestracje tych pojazdów nastąpią już w 2014 roku. Nowe przepisy podatkowe będą mniej korzystne niż te w trwającym właśnie okresie przejściowym. Będą jednak korzystniejsze niż w roku ubiegłym. Spodziewamy się znacznego wzrostu sprzedaży w pierwszym kwartale roku i niewielkiego wzrostu w pozostałym okresie. W czwartym kwartale zaczniemy zbierać zamówienia na nowe XC90, podsumowuje A.Nowiński.
źródło: Volvo Auto Polska
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo podsumowuje sprzedaż w Polsce