Volvo świętuje historyczny wynik

Volvo świętuje historyczny wynik
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W 2015 r. Volvo sprzedało 503 127 aut. To najlepszy wynik w 89-letniej historii tej marki. Przełamanie bariery pół miliona samochodów było możliwe dzięki dużemu popytowi na flagowego SUV'a - XC90. To także zasługa głębokich zmian w firmie dotyczących działań operacyjnych, finansów oraz nowej strategii produktowej.

Volvo zanotowało dobrą sprzedaż we wszystkich kluczowych regionach. W Europie wzrosła o 10,6% osiągając poziom 269 249 szt, co stanowi przeazło połowę globalnej sprzedaży (53%). W USA Volvo odnotowało największy wzrost sprzedaży od lat (+24,3%). W Chinach pozostała na tym samym poziomie - wzrost sprzedaży w IV kwartale roku wyniósł 11,4%.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Volvo świętuje historyczny wynik

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!