1 359 sprzedanych samochodów i 1,8% udziału w całym rynku - te wyniki pozwoliły Volvo utrzymać 1. miejsce w segmencie Premium (Audi, BMW, Mercedes, Volvo) w I kwartale 2012 roku. Pomogło w tym wprowadzenie do oferty bankowozów.
1 359 sprzedanych aut pozwoliło Volvo na zajęcie pierwszego miejsca w segmencie Premium i utrzymanie wysokiego udziału w całym rynku - 1,8%. Tak wysoki wynik Volvo zawdzięcza bardzo dobrej sprzedaży modelu Volvo XC60 oraz wprowadzeniu do oferty pojazdów specjalnych - bankowozów typu C.
Wprowadzenie do oferty bankowozów, ale również znakomita sprzedaż modelu XC60, to klucz naszego tegorocznego dobrego startu. Jednak nie osiągnęlibyśmy tego bez ścisłej współpracy z naszą siecią dealerską. Dzięki temu kolejny kwartał jesteśmy na pierwszy miejscu w segmencie Premium – powiedział Arkadiusz Nowiński, Prezes Volvo Auto Polska
Główne cele Volvo w Polsce na najbliższe miesiące to rozbudowa sieci dealerskiej i wprowadzenie do oferty nowego Volvo V40. - Mamy nadzieję, że nowe inwestycje dealerów Volvo oraz tegoroczne premiery, w tym nowe Volvo V40, pozwolą nam utrzymać pierwsze miejsce w segmencie Premium w całym 2012 roku - skomentował Arkadiusz Nowiński, szef Volvo Auto Polska..
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Volvo utrzymało pozycję w swoim segmencie