Kilka dni temu, w stołecznej siedzibie Ernst&Young ogłoszono wyniki tegorocznego badania satysfakcji dealerów samochodowych ze współpracy z importerami. Dealerzy najwyżej ocenili warunki współpracy oferowane im przez koncern Volvo.
Wśród 25 sieci dealerskich uwzględnionych w badaniu najwyższą, zbiorczą ocenę satysfakcji dealerów otrzymało Volvo z wynikiem 4,19 punkta. To drugie zwycięstwo tej marki w czteroletniej historii polskiego badania (Volvo było I w 2007 r, II w 2008 i III w 2009 r.). Na drugim miejscu został sklasyfikowany Mercedes (4,03 pkt.). Wśród marek wolumenowych najwyżej zostały ocenione marki Mazda (pierwsza ocena)oraz Ford. Wśród marek, których jakość współpracy z dealerami została oceniona najgorzej znalazły się przede wszystkim koncerny francuskie i marki z grupy VW.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.