Volvo wzmacnia pozycję w Ameryce

Volvo wzmacnia pozycję w Ameryce
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W ciągu 3 lat Volvo planuje dwukrotny wzrost sprzedaży na rynku amerykańskim. Aby tego dokonać odświeży swoją ofertę i zwiększy budżet marketingowy. Za ambitne plany będzie odpowiadać nowy szef amerykańskiego oddziału - Lex Kerssemakers. To ważny element ekspansji marki i jej globalnego wzrostu sprzedaży. Za kilka lat ma osiągnąć poziom 800 tys. aut.

W ub.roku Volvo sprzedało 465 000 aut. Jest to najwyższy wynik w historii. W tym roku Volvo chce wyprodukować ponad pół miliona pojazdów, a za kilka lat - 800 tys. Kluczowym elementem tego planu jest wzmocnienie pozycji na rynku amerykańskim. Plan dwukrotnego zwiększenia sprzedaży w Ameryce powierzono jednemu z najbardziej doświadczonych menadżerów Volvo, który dotąd pełnił stanowisko Senior Vice President, Product Strategy & Vehicle Line. O wadze powierzonego mu zadania najlepiej świadczy fakt, że ma raportować bezpośrednio do Hakana Samuelssona - prezesa Volvo Cars.

Rynek amerykański ma być kluczem do rozwoju marki. W 2014 r. w USA sprzedała 58 tys. aut. Celem jest podniesienie sprzedaży w ciągu 3 lat do poziomu 100 tys. pojazdów.

Plan wzmocnienia amerykańskiej pozycji Volvo zakłada całkowite odświeżenie gamy modeli. Kluczowym autem dla tego rynku ma być nowy, duży SUV XC90. Jeszcze w tym roku dołączą do niego także V60 Cross Country i S60 Cross Country. Aby stymulować sprzedaż, Volvo zwiększy wydatki marketingowe. Amerykański oddział Volvo będzie też rozwijać sieć dealerską i podnosić jakość obsługi. Znacząco ma się także skrócić dostępność pojazdów w punktach sprzedaży. Amerykańscy klienci są przyzwyczajeni do kupowania samochodów z tzw. stocku, co wymaga odpowiedniej logistyki.

źródło: Volvo
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Volvo wzmacnia pozycję w Ameryce

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!