Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność

Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Pierwszy kwartał roku firma Volvo Car Corp. zakończyła zyskiem operacyjnym w wysokości 640 mln SEK, co stanowi poprawę o 280 mln SEK w porównaniu do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Dobry wynik marka zawdzięcza polepszonej sprzedaży.

Volvo na świecie w pierwszych trzech miesiącach 2011 roku zwiększyło sprzedaż detaliczną o 13,7%, do 106 827 samochodów. Wpływ na to miała: udana sprzedaż Volvo S60 i V60, utrzymanie wysokich wyników dla modelu XC60 - najlepiej sprzedającego się modelu Volvo, a także zwiększona sprzedaż ekologicznych samochodów z serii DRIVe.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Volvo zwiększa sprzedaż i rentowność

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!