W ciągu niespełna 40. lat wyprodukowanych zostało ponad 15 mln Passatów. O jego popularności oprócz cech "osobistych" decyduje także szerokie spektrum wersji. Teraz Volkswagen uzupełnia serię modeli o kolejny wariant: Passata - Alltrack.
Passat Alltrack będzie oferowany z dwoma silnikami benzynowymi z bezpośrednim wtryskiem i turbodoładowaniem (TSI) o mocy 160 KM i 210 KM oraz dwoma silnikami wysokoprężnymi, również z bezpośrednim wtryskiem (TDI) 140 KM i 170 KM. Obie najmocniejsze wersje - TDI 170 KM i TSI 210 KM będą wyposażone seryjnie w stały napęd na wszystkie koła 4MOTION i dwusprzęgłową przekładnię (DSG). Dla Alltracka z silnikiem TDI 140 KM napęd na wszystkie koła będzie oferowany opcjonalnie. O efektywności silników Passata Alltrack, także w wariantach z napędem 4MOTION, mają świadczyć wartości spalania: wersja TDI 140 KM ma zużywać średnio 5,7 l/100 km (150 g/km CO2); wersja TDI 170 KM - 5,8 l/100 km (152 g/km CO2).
Wprowadzenie modelu na rynek zaplanowane jest wiosną 2012 r.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: VW Passat Alltrack - połączenie kombi i SUV'a