W Rosji coraz mniej popularne rodzime marki aut

W Rosji coraz mniej popularne rodzime marki aut
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Wartość sprzedaży nowych samochodów osobowych w Rosji wynosi 33,7 mld USD na rok. Większą część tego rynku zajmuje import.

Od tego roku liderem sprzedaży mogą stać się samochody zagranicznych marek, składane w Rosji. Marki rosyjskie mają tracić pozycję. Po załamaniu się rynku sprzedaży samochodów osobowych z powodu kryzysu, zaczął on znów rosnąć. Analitycy uważają, że rosyjski rynek nasyci się nie wcześniej niż w 2020 roku.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: W Rosji coraz mniej popularne rodzime marki aut

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!