W Tour de France Škoda wraca do korzeni

W Tour de France Škoda wraca do korzeni
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Po raz kolejny marka Škoda jest sponsorem Tour de France. Na potrzeby legendarnego wyścigu, producent zapewnia m.in. flotę ok. 110 samochodów.

Škoda na potrzeby zawodów Tour de France dostarczyła 110 pojazdów dla organizatorów. Producent udostępnił całą swoją gamę modeli, od najmniejszego Citigo do flagowego Superba. Spośród samochodów dla organizatorów i zawodników, najbardziej zauważalnym będzie czerwony Superb przeznaczony dla dyrektora wyścigu, Christiana Prudhomme'a.

- W ciągu najbliższych tygodni, zawody Tour de France będą śledzić fani z całego świata, mówi Jűrgen Stackmann, Członek Zarządu Škoda odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. - Jako główny sponsor, dzielimy się także pasją do sportów rowerowych. Škoda - trzecia najstarsza marka samochodów na świecie, która nadal funkcjonuje - rozpoczęła swoją historię od produkcji rowerów, dokładnie w 1895 r., dodał Stackmann.

Tegoroczny Tour de France po piłce nożnej i olimpiadzie, jest trzecim najchętniej oglądanym wydarzeniem sportowym. Wyścig przyciąga ok. 15 mln fanów, którzy gromadzą się wzdłuż trasy i ok. 2 mld widzów, którzy zasiadają przed telewizorami.
Tour de France 2012 wystartował 30. czerwca w belgijskim mieście Liege. Podczas zawodów kolarze przejadą ponad 3 400 km. Wyścig zakończy się 22. lipca pod Łukiem Triumfalnym na Polach Elizejskich w Paryżu.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: W Tour de France Škoda wraca do korzeni

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!