Studium techniczne RS 5 TDI concept do napędu wykorzystuje silnik V6 3.0 TDI biturbo, wyposażony dodatkowo w elektryczną turbosprężarkę. Dzięki temu, wysokoprężna jednostka jest bardziej sportowa i efektywniejsza.
- Przed 25 laty Audi wprowadziło na rynek pierwszy silnik TDI, rozpoczynając w ten sposób jego pełną sukcesów historię, mówi Ulrich Hackenberg, członek zarządu Audi AG ds. rozwoju technicznego. - Naszym najświeższym osiągnięciem jest elektryczna turbosprężarka, poprawiająca nie tylko czas sprintu do setki i moc samochodu, ale wydatnie wpływająca na jego efektywność. Takie rozwiązanie techniczne pokazuje możliwości 48 voltowych sieci pokładowych, które obecnie dostosowywane są do aut produkowanych seryjnie.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE
W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.