Większy udział Renault w polskim rynku

Większy udział Renault w polskim rynku
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

W Polsce Grupa Renault odnotowała wzrost udziału obydwu marek (Renault + Dacia) w 2013 roku. Marka Renault zajmuje drugie miejsce na rynku samochodów dostawczych oraz piąte w całym rynku aut osobowych i dostawczych. Dacia po raz kolejny odnotowała wzrost sprzedaży i trafiła do pierwszej dziesiątki marek samochodowych w Polsce, zarówno w segmencie aut osobowych, jak i dostawczych. Obydwie marki Grupy Renault w 2013 r. zarejestrowały 32 315 samochodów (o 3 860 więcej niż w poprzednim roku), co dało wzrost udziału w rynku o 0,6%.

Na rynku samochodów osobowych zarejestrowano 14 622 Renault (+13 r/r). Liderem sprzedaży w gamie Renault jest model Clio - 6 551 sprzedanych pojazdów zapewnia modelowi największy wzrost w segmencie B polskiego rynku.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Większy udział Renault w polskim rynku

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!