W Polsce Grupa Renault odnotowała wzrost udziału obydwu marek (Renault + Dacia) w 2013 roku. Marka Renault zajmuje drugie miejsce na rynku samochodów dostawczych oraz piąte w całym rynku aut osobowych i dostawczych. Dacia po raz kolejny odnotowała wzrost sprzedaży i trafiła do pierwszej dziesiątki marek samochodowych w Polsce, zarówno w segmencie aut osobowych, jak i dostawczych. Obydwie marki Grupy Renault w 2013 r. zarejestrowały 32 315 samochodów (o 3 860 więcej niż w poprzednim roku), co dało wzrost udziału w rynku o 0,6%.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Większy udział Renault w polskim rynku