Wraz z debiutem zmodernizowanego modelu Land Cruiser 150, "drastycznie" wzrosło tempo jego sprzedaży. W trzy miesiące 2014 roku w Polsce zarejestrowano 138 terenowych modeli Toyoty - o 7 więcej, niż w całym roku 2013. Trzeba przy tym pamiętać, że model nie jest tani (od ok. 189 tys.zł).
Toyota Land Cruiser w salonach w Polsce występuje w odmianach 150 i V8. Ta pierwsza, na początku roku przeszła gruntowny face-lifting, w ramach którego zmieniła się stylistyka nadwozia, wygląd wnętrza, oraz dodane zostały nowe systemy terenowe.
- Od końca 2013 roku, kiedy pojawiła się informacja o tzw. oknie kratkowym, obserwowaliśmy zwiększone zainteresowanie Land Cruiserami, mówi Jacek Pawlak, prezes Toyota Motor Poland. Po zakończeniu "okna" model nadal cieszy się dużym zainteresowaniem, co odbieramy jako dowód uznania dla legendarnego charakteru modelu, oraz zmian wprowadzonych w 2014 roku, kontynuuje Pawlak. - Bardziej martwimy się dziś o dostępność samochodów w kolejnych miesiącach, niż spadek zainteresowania w związku ze zmianą przepisów podatkowych, kończy szef Toyoty w Polsce.
źródło: Toyota
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wyjątkowy popyt na Land Cruisera