W ubiegłym roku Mercedes-AMG sprzedał na świecie rekordową liczbę ponad 40 tys. sportowych aut. Wysokie wzrosty sprzedaży uzyskano m.in. w Polsce, gdzie zarejestrowano 408 samochodów tej marki. Dla porównania, rok 2013 zamknięto wynikiem blisko trzykrotnie niższym (140 egz.).
Wprowadzony do sprzedaży wiosną ub.r. GLA 45 AMG znalazł 24 nabywców, a zaprezentowane jesienią warianty AMG Klasy S Coupe - 21. Ponadto, w 2014 r. zarejestrowano w Polsce m.in. 21 sztuk SUV'a GL 63 AMG, 13 - E 63 AMG (10 limuzyn i 3 kombi) oraz 9 szt. supersportowego modelu SLS AMG (5 w wersji Roadster i 4 odmiany Coupe).
W najbliższych miesiącach sportowa marka z Affalterbach będzie kontynuować rynkową ofensywę - do sprzedaży trafią m.in. modele Mercedes-AMG z nowej linii "AMG Sport". Wypełnią one lukę między Mercedesami z pakietami AMG oraz najmocniejszymi samochodami AMG.
źródło: Mercedes-AMG