Przed rozpoczęciem ostatniego kwartału 2015 r. i w okresie przygotowań do Frankfurt Motor Show - gdzie firma pojawi się po 8-letniej przerwie - Mitsubishi Motors uzyskuje wysokie wzrosty w Europie (region MME34), gdzie zanotowano 45% wzrost sprzedaży w porównaniu z pierwszym półroczem 2014 roku. Japoński koncern wydał w europejskich salonach 90 349 pojazdów.
Wyniki są efektem połączenia oferty modelowej z ogólnym ożywieniem gospodarczym w regionie MME34 (najlepiej widoczne na przykładzie spektakularnych wyników w Hiszpanii z 4 761 sprzedanymi samochodami i wzrostem o 110,6% w porównaniu do pierwszego półrocza 2014 r.). W podziale na modele rozkład wzrostu sprzedaży był dość równomierny: Outlander: 25.837 szt. (w tym 14 353 PHEV; +40%), . ASX: 24 811 szt (+40%), Space Star/Mirage/Attrage: 22 901 (w tym 19 143 Space Star/Mirage) (+81%).
Znamienne jest, że wzrost nie ominął popularnego modelu Pajero/Montero/Shogun (4 016 szt., +34%), ani kończącej wkrótce obecność w salonach 4. serii modelu L200 (9 645 szt.,+24%).
W tym samym okresie Mitsubishi Motors zajmuje 3. miejsce w rankingu marek najszybciej zwiększających sprzedaż w Unii Europejskiej, ze wzrostem 57%.
źródło: MMC
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wysoki wjazd Mitsubishi