Osiągając udział w rynku samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych we Francji na poziomie 15,7%, Citroen może szczyci się najlepszym wynikiem na przestrzeni ostatnich 50 lat. W pierwszym półroczu firma sprzedała ponad 227 000 nowych samochodów, co oznacza dwukrotnie szybszy wzrost w stosunku do średniej rynku.
Nowy C4 został sprzedany w ilości 27 000 egz, C3 - 46 500 szt. Na koniec czerwca modele C4 i C3 znalazły się na liście TOP 5 sprzedaży we Francji. Modele linii DS również: DS3 - sprzedaż ponad 19 500 szt. w ostatnim półroczu, wzrastając dwukrotnie w stosunku do pierwszego semestru 2010; DS4 wprowadzony do sprzedaży w maju zebrał 5 000 zamówień.
Elektryczny C-Zero jest liderem w swoim segmencie, dzięki sprzedaży 380 egz. Co trzeci nowy samochód marki wykazuje poziom emisji poniżej 110 g CO2/km.
Na koniec czerwca, modele z klasy średniej niższej (M1) stanowiły 31% sprzedaży marki, w stosunku do 25% w analogicznym okresie 2010.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wysoki wzrost Citroena na rodzimym rynku