Prawie 2/3 dealerów samochodowych pesymistycznie ocenia szanse zwiększenia sprzedaży w salonach, co stanowi prawie dwukrotny wzrost w stosunku do ub.roku - wynika z najnowszego badania rynku dealerów samochodowych firmy PricewaterhouseCoopers. W stosunku do poprzedniego roku, praktycznie nie zmienił się jednak procent respondentów rozważających wyjście z branży motoryzacyjnej, co dobrze rokuje dla przyszłości sektora. Jeśli dealerzy rozważają obecnie rozwój działalności, to głównie w powiązaniu z tą samą marką - obecnie tylko ok. 1/4 bierze pod uwagę przeformatowanie swoich salonów na wielomarkowe, a markami najczęściej rozważanymi są Mazda i Kia.
DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Wzrost sprzedaży aut już nieosiągalny?