Fabrice Crevola został powołany na stanowisko dyrektora marketingu Renault Polska. Zastąpi Abdelkadera Benaouda, który obejmie stanowisko szefa marketingu i sprzedaży regionu Euromed (kraje basenu Morza Śródziemnego).
Fabrice Crevola studiował nauki ekonomiczne na University of Sussex w Brighton, a następnie marketing w Ecole de Management w Lyonie. Z Renault związał się w 1994 r., kiedy rozpoczął staż w portugalskiej filii firmy. Po powrocie do Francji obejmował kolejne funkcje, organizując w Renault Argenteuil lokalne akcje marketingowe, zajmując się sprzedażą samochodów, i wreszcie obejmując stanowisko szefa Gamy Megane w Renault Francja. Następnie został mianowany koordynatorem marketingu w filii handlowej Renault we Włoszech. W 2007 r. objął stanowisko sekretarza wykonawczego zastępcy dyrektora generalnego Renault, a później ssefa sprzedaży i zakładu Renault Retail Group w Bezons. W 2009 r. został powołany na stanowisko szefa działu cen i efektywności nakładów marketingowych w dyrekcji marketingu i komunikacji Renault.
Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zmiana w dyrekcji Renault Polska