Skoda Auto zaprezentowała zmiany dotyczące modeli ze swego portfolio, które zostaną wprowadzone dla roku modelowego 2011. Będą one dotyczyły głównie silników - nowe jednostki oparte są na technologii common rail, która zastąpi dotychczas stosowany system pompowtryskiwaczy.
Gama silników dostępnych dla Yeti poszerzy się o jednostkę 1.4 TSI 122 KM dostępną z manualną przekładnią i napędem na przednią oś. Będzie też silnik 2.0 TDI CR DPF/140 KM z napędem na cztery koła z przekładnią manualną lub automatyczną DSG. Oprócz tego, producent przygotował kolejną generację silnika 2.0 TDI CR DPF/170 KM, który będzie oferowany z przekładnią manualną i napędem na cztery koła.
Superb sedan i Superb Combi, będą wyposażone w benzynową jednostkę 2.0 TSI 200 KM i sześciobiegową automatyczną przekładnią DSG.
- Wszystkie nowe silniki wpisują się w trend downsizingu, czyli oferują maksymalną wydajność przy mniejszej pojemności silnika. Nowe technologie, takie jak common rail (system bezpośredniego wtrysku paliwa), pozwalają w dalszym ciągu redukować poziom emisji spalin i poziom zużycia paliwa - mówi Eckhard Scholz, członek zarządu Skoda Auto, odpowiedzialny za rozwój technologiczny.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zmiany w silnikach dla Skody