Francisco Hidalgo-Marques został mianowany na stanowisko dyrektora marketingu Terytorium East w Renault Polska. 1 czerwca zastąpił Fabrice’a Crevola, który obejmie funkcję szefa marketingu Renault we Włoszech.
Pracę w Renault rozpoczął w 2003 r., w Paryżu, gdzie przez następne 4 lata jako Project Manager był odpowiedzialny za wdrożenia systemów informatycznych oraz proces fakturowania, dystrybucji i logistyki w Republice Południowej Afryki, Irlandii i Skandynawii. Pełniąc funkcję Senior Managera zajmował się analizą i koordynacją sprzedaży na Europę. Następnie od 2009 roku odpowiadał za strategię marketingową modelu Twingo.
W latach 2011-2013 był dyrektorem marketingu Renault Samsung Motors w Seulu, w Korei Południowej. W 2013 r. objął stanowisko dyrektora generalnego sprzedaży i marketingu Renault, odpowiedzialnego za Terytorium East, Włochy i region Adriatyku.
źródło: Renault Polska
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Zmiany w zarządzie Renault Polska