Zmienia się podejście do kupna samochodów

Zmienia się podejście do kupna samochodów
Fot. Adobe Stock. Data dodania: 20 września 2022

Rośnie rola internetu i serwisów społecznościowych przy decyzji o kupnie nowego pojazdu, spada natomiast przywiązanie do marki pojazdu - takie wnioski wynikają z trzynastej edycji dorocznego, globalnego raportu „Cars Online” firmy Capgemini.

Niemal 94 proc. konsumentów na etapie wyszukiwania, porównania, jak i zakupu samochodu używa internetu. Zarazem 71 proc. badanych stwierdza, że prawdopodobnie zdecydowałoby się na zakup pojazdu, jeśli natknęliby się na pozytywne komentarze opublikowane na portalach społecznościowych.
×

DALSZA CZĘŚĆ ARTYKUŁU JEST DOSTĘPNA DLA SUBSKRYBENTÓW STREFY PREMIUM PORTALU WNP.PL

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie. Nie masz konta? Kliknij i załóż konto!

SŁOWA KLUCZOWE I ALERTY

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu

Podaj poprawny adres e-mail
W związku z bezpłatną subskrypcją zgadzam się na otrzymywanie na podany adres email informacji handlowych.
Informujemy, że dane przekazane w związku z zamówieniem newslettera będą przetwarzane zgodnie z Polityką Prywatności PTWP Online Sp. z o.o.

Usługa zostanie uruchomiania po kliknięciu w link aktywacyjny przesłany na podany adres email.

W każdej chwili możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera i innych informacji.
Musisz zaznaczyć wymaganą zgodę

KOMENTARZE (0)

Do artykułu: Zmienia się podejście do kupna samochodów

NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Polityka prywatności portali Grupy PTWP

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!