Pomimo tradycyjnie mniejszego ruchu w salonach w sezonie wakacyjnym, sprzedaż aut Mitsubishi w Polsce nadal znacząco rośnie - w czerwcu zwiększyła się o 60% a w okresie I-VII '08 o niemal 50%. W ciągu pierwszych 7 miesięcy br. sprzedano 2769 aut tej marki. Nadal najlepiej sprzedaje się Outlander, na II msc. pozostaje pickup L200, a zajmujący III lokatę nowy Lancer Sedan szybko zdobywa nowych klientów.
Od ubiegłorocznej premiery nie słabnie popularność Outlandera - model ten w dalszym ciągu jest bestsellerem - 1030 klientów (czyli prawie dwukrotnie więcej) zdecydowało się na to auto w ciągu pierwszych 7 miesięcy br. Kolejny w rankingu L200 trafił do 613 nabywców (+17%). Popularność zdobywa nowy Lancer Sedan - zamówienia w dalszym ciągu wykraczają poza terminy dostaw - w ciągu pierwszych 7 miesięcy sprzedano 467 takich aut. Od stycznia do lipca większym zainteresowaniem cieszył się także Mitsubishi Colt - do klientów trafiło 296 modeli 5-drzwiowych (37% wzrostu) i 144 auta 3-drzwiowe (o ponad 14% więcej). 121 klientów zdecydowało się na zakup terenowego Mitsubishi Pajero, co zaowocowało blisko 1% wzrostem sprzedaży tego modelu.
KOMENTARZE (0)
Do artykułu: Znacząco rośnie sprzedaż Mitsubishi w Polsce